Mydło i inne specyfiki z żelatyny

Colorful jelly dessert sweets

Jakie korzyści mogą płynąć z żelatyny?

Prawda jest taka, że ​​żelatyna jest szeroko stosowana od wielu lat i obecnie jest odnawiana przez społeczność zdrowia i urody ze względu na jej zalety pielęgnacyjne.

Żelatyna jest stosowana w produktach do skóry np. mydłach i jako wspólny suplement od dłuższego czasu, prawdopodobnie spotkasz ją, jeśli też gotujesz, galaretkę.

Jednak w jaki sposób jest ona wykorzystywana zarówno dla naszych wnętrzności, jak i naszych stron zewnętrznych. Piękno to coś więcej niż ładna skóra.

Poniżej znajduje się 5 naszych najlepszych sposobów na użycie żelatyny do pielęgnacji urody… ale istnieje wiele innych, czy wiesz, że na przykład że jest stosowana do usztywniania czapek?

# Piękna skóra od wewnątrz

Wewnętrzne przyjmowanie żelatyny może (oprócz dobrej diety i ćwiczeń) budować mocne fundamenty pod fantastyczną skórę, włosy i paznokcie.

Żelatyna jest dietetycznym źródłem kolagenu, a jedzenie lub picie kolagenu pomaga zwiększyć produkcję własnego kolagenu w organizmie.
Zwiększenie produkcji kolagenu pomaga wygładzić cienkie linie twarzy i stworzyć jędrniejszą, puszystą skórę.

Nie tylko Twoja twarz może czerpać korzyści z przyjmowania żelatyny.
Co zaskakujące, może nawet pomóc w zapobieganiu rozstępom, ponieważ pomaga w elastyczności skóry.

Rozstępy pojawiają się, gdy twoje ciało rośnie szybciej, niż kolagen skóry może znieść. Twoja skóra jest zbudowana z białek kolagenu i elastyny, które mogą się rozciągać tylko do momentu, aż pękną. Gdy przekroczysz limit, który mogą rozciągać, białka pękną, pozostawiając po sobie rozstępy.

Dlaczego nie spróbować wprowadzić odrobinę żelatyny do porannego koktajlu? Nawet nie zauważysz, że tam jest i będzie ciężko pracował od momentu, gdy go wypijesz.

#Na sen

Prawda jest taka, że ​​wszyscy wiemy, że wyglądamy i czujemy się lepiej po co najmniej 8 godzinach snu w nocy, gdy nasze ciała odpoczywają i regenerują się.

Jednym z aminokwasów w żelatynie jest glicyna, a badania japońskiego towarzystwa badań nad snem wykazały, że przyjmowanie glicyny tuż przed snem może faktycznie poprawić jakość i skuteczność snu (czas snu), funkcje poznawcze w ciągu dnia, a także skrócić w ciągu dnia senność.

Glicyna jest rozpoznawana jako „hamujący” neuroprzekaźnik, co oznacza po prostu, że działa podobnie do niektórych leków przeciwlękowych lub przeciwdepresyjnych, tylko bez niepożądanych komplikacji i skutków ubocznych.

Dodaj komentarz